LÄR KÄNNA MIG

Jag har ju inte skrivit alls mycket om mig själv, även fast jag har haft denna blogg i över ett år! Dock har jag rensat mina inlägg då och då. Men nu var det dags. Mitt namn är alltså Vilma Felicia Tilde Belin och jag är en glad tjej på 13 vårar. Idag precis började jag på en ny skola vid namn Hultdalskolan (kallas:Hulta) och trivs superbra med min nya härliga klass. Jag är väldigt pratglad och när jag väl lär känna någon så kan jag vara huuuuuur öppen och oblyg som helst. Ska jag vara ärlig så stod jag spritt språngande naken på ssc mitt i rummet första dagen och vad jag gjorde vill ni inte ens veta. Haha! Så som sagt, öppen och social. Jag älskar att träna innebandy, shoppa, ta bilder och va med kompisar. Det är trots allt det jag lever för. Familjen också såklart. Hatar personer som bara tänker på sig själva och är bara är sura hela tiden. Jag är singel just nu och det är så jag känner för att ha det. Jag trivs som det är just nu. Bor i en liten byhåla vid namn Norrköping men jag klagar inte. Som ni ser på bilderna så är jag ganska galen faktiskt, men jag kan även vara mogen när det gäller och jag vill! Att jag ens visar bilderna, herregud.


Har ni något ni undrar över eller bara vill tala om så kan ni alltid skriva in en kommentar!

Kommentarer
Postat av: + fanny

höhö, du glömde skriva "plus jag är en super snygg tjej" :* <333333

2011-08-24 @ 18:37:16
URL: http://fannyericssons.blogg.se/

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0